Η έννοια και η άρνηση της γενοκτονίας: Τριάδα Γενοκτονιών Ποντίων, Αρμενίων, Ασσυρίων (βίντεο)

Αρμένιοι, Ασσύριοι, Έλληνες: Η τριάδα γενοκτονιών

Κείμενα Νίκος Λυγερός
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Η έννοια της τριάδας
για τις γενοκτονίες
δεν είναι μόνο και μόνο
θρησκευτική
σημαίνει χρωμοδυναμικά
ότι όταν λείπει
ακόμα και μόνο ένας
το σύστημα δεν είναι πλήρες
και καταρρέει το νόημα
γι' αυτό πρόσεχε
όταν τα χρησιμοποιείς 
γιατί είναι ο τρόπος
που δείχνει έμπρακτα
τη στρατηγική
που ακολουθούμε
για την υλοποίηση
της αναγνώρισης.

Αγώνας Αναγνώρισης Τριάδας 
Γενοκτονιών από την Ολλανδία

Η Ολλανδία έρχεται το 2015 στην ομάδα κρατών που προσπαθεί ν' αναγνωρίσει την Τριάδα Γενοκτονιών, δηλαδή τη Γενοκτονία των Αρμενίων, τη Γενοκτονία των Ασσυρίων και τη Γενοκτονία των Ελλήνων. Έτσι η Ολλανδία ενισχύει την έννοια της Τριάδας Γενοκτονιών που προκαλεί μία αλλαγή φάσης σε αυτή τη διαδικασία διόρθωσης.

Ταυτόχρονα η Ολλανδία είναι ένα καλό παράδειγμα της αντίστασης που υπάρχει από την προπαγάνδα του κράτους που συνεχίζει να μην αναγνωρίζει τη Γενοκτονία που έχει διαπράξει η ακολουθία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, των Νεότουρκων και του Κεμάλ. 

Διότι ακόμα και τώρα προσπαθούν να ακυρώσουν όλες τις προσπάθειες της αναγνώρισης. Βέβαια βασίζονται πάνω στους αδιάφορους και σε όσους νομίζουν ότι κάνουν κάτι, επειδή απλώς είναι σε συλλόγους. 

Διότι αν δεν είσαι ικανός να λειτουργήσεις αποτελεσματικά, στην ουσία συνεργάζεσαι παθητικά με τον θύτη, αφού ενοχλείς με τη δράση σου τους Δίκαιους που έχουν ως μοναδικό στόχο να παράγουν έργο, για να βοηθήσουν τους αθώους. 

Οι συνεχιστές της Γενοκτονίας βασίζονται πάνω σε αυτά τα άτομα, για ν΄αναδείξουν το γεγονός ότι δεν έχει γίνει καμία Γενοκτονία. Γι’ αυτόν το λόγο πρέπει ν’ απαλλαγούμε από αυτά για να περάσουμε στην επόμενη φάση. 

Η Ολλανδία αποδεικνύει χειροπιαστά ότι κάθε ψήφος έχει σημασία και δεν μπορούν να υπάρχουν χωρίς μαχητές, αφού μόνο αυτοί έχουν τα κότσια να πάνε έως το τέλος, χωρίς να γονατίσουν μπροστά στις πιέσεις λόγω ανικανότητας και έλλειψης επαγγελματισμού.


Ο πόνος δεν γίνεται 
κατανοητός
μόνο από το βίωμα
διότι η διδασκαλία
είναι η ικανότητα
να μεταδίδει γνώσεις
χωρίς βιώματα
διότι αυτά
είναι περιοριστικά
αλλιώς
πώς να πονέσουν
οι άνθρωποι
για μια γενοκτονία
και πώς να παλέψουν
για την αναγνώρισή της
και να βοηθήσουν
την Ανθρωπότητα
ενάντια στη βαρβαρότητα
αλλιώς θα έπρεπε
να είναι όλοι θύματα
για να ξέρουν τι έγινε
αλλά θα ήταν όλοι νεκροί.

Για να αποφύγει τις κατηγορίες

Για να αποφύγει τις κατηγορίες το τουρκικό καθεστώς, που τόσα χρόνια μιλούσε αποκλειστικά για την επαναστατική δράση του Κεμάλ, έχει αρχίσει να μιλά γενικότερα με έναν νέο-οθωμανικό τρόπο.

Πολύ απλά προσπαθεί να μας πείσει ότι ο Κεμάλ ακόμα κι αν είναι μια σημαντική προσωπικότητα για τους περισσότερους στο κράτος του, αποτελεί ιστορικά μια παρένθεση, ακόμα κι αν άλλαξε τον τρόπο γραφής.


Με αυτήν τη μέθοδο το κράτος αποφεύγει τις γενικές κριτικές, αφού πολλές επικεντρώνονται για το θέμα της Γενοκτονίας πάνω στον Κεμάλ. Και όλα αυτά γίνονται γιατί θεωρούμε ότι όλα έγιναν το 1915.


Η επίσημη ιστοριογραφία της Τουρκίας έχει επιλέξει να γεννηθεί ο Κεμάλ στις 19 Μαΐου, ενώ είχαμε μόνο μια περίοδο από τον Δεκέμβριο 1880 έως Μάιο 1881 για να συμπίπτει με τις 19 Μαΐου 1919, όπου άρχισε ο πόλεμος της τουρκικής ανεξαρτησίας. 
  • Η περίοδος της Τριάδας Γενοκτονιών αρχίζει το 1894 με τη δράση του Κόκκινου Σουλτάνου, συνεχίζει με τους Νεότουρκους και τελειώνει το 1923 με τον Κεμάλ και τη Συνθήκη της Λωζάννης. 
Ο Κεμάλ ασκούσε κρυφά κριτικές εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν πίστεψε στην επανάσταση των Νεότουρκων την άνοιξη του 1908. Με άλλα λόγια δεν αποτελούσε μια συνέχεια και μάλιστα γι’ αυτόν τον λόγο είναι μια αλλαγή φάσης για το κράτος.

Άρα μόνο για τη Γενοκτονία βλέπουμε μια σκυταλοδρομία. Είναι, λοιπόν, εύκολο να μπει σε μια ιστορική παρένθεση. Μόνο που η Γενοκτονία δεν μπορεί να εγκλωβιστεί σε αυτή, γιατί ξεχειλίζει από παντού.


Τριάδα Γενοκτονιών. (Dessin) Ν. Λυγερός [εδώ
των Αρμενίων, των Ασσυρίων, των Ελλήνων

Σκέψου το μοντέλο
της τριάδας
γενοκτονιών
και θα δεις
ότι δεν είναι μόνο
επαφές
αλλά σχέσεις
και δεσμός
που λειτουργεί
ως ομάδα
κι όχι μόνο
ως σύνολο
γι’ αυτό είναι
πάντα σημαντικό
να ξέρουμε
τα στοιχεία
των άλλων
για να πράξεις
ανάλογα
και συλλογικά
έχεις εμπόδια
γιατί η γνώση
τα ξεπερνά
με ισχύ.


Η άρνηση της γενοκτονίας

Η άρνηση της γενοκτονίας δεν είναι μόνο παράνομη και αντισυνταγματική λόγω της νομοθεσίας της πατρίδας μας είναι επίσης και πρώτα από όλα μία πράξη βαρβαρότητας και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπιστεί από τη δημοκρατία μας. 

Τώρα ο καθένας μπορεί να συνειδητοποιήσει λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Παρίσι που ακολουθούν αυτές που έγιναν στο Λονδίνο, στη Μαδρίτη και στη Νέα Υόρκη, τι σημαίνει να λες ότι δεν υπάρχουν εγκλήματα, ότι δεν υπάρχουν θύματα για να μην υπάρχουν θύτες. 

Δεν είναι ένα απλό πράγμα να φτύνεις κατάμουτρα τον Ελληνισμό του Πόντου μέσα στην ίδια την πατρίδα του και να μην έχεις κυρώσεις γιατί απλά σαν τον Κρέοντα κάνεις ό,τι γουστάρεις με κάθε Αντιγόνη που αντιστέκεται

Βέβαια εκμεταλλεύεσαι το καθεστώς και την απραξία των άλλων πολιτικών γιατί ελάχιστοι είναι αυτοί που αντιστέκονται ακόμα και για το κεφάλαιο που αποσύρθηκε ενώ είναι η ιστορία του Ελληνισμού. 
  • Κάνεις χρήση βέβαια και της κατάστασης της οικονομικής όπου ο καθένας κοιτάζει μόνο τον κώλο του γιατί βρίσκει άδεια την κωλότσεπα. 
Όμως έχεις ξεχάσει τους αγωνιστές που τόσα χρόνια παλεύουν για την αναγνώριση της τριάδας γενοκτονιών, δηλαδή της γενοκτονίας των Αρμενίων, των Ασσυρίων και των Ελλήνων του Πόντου. Και αυτοί να ξέρεις ότι δεν ξεχνούν τις πράξεις βαρβαρότητας, όποιος και να τις κάνει. 

Διότι ακολουθούν την ανθρωπιά του Ελληνισμού κι όχι τις αυθαίρετες αρχές ενός συστήματος που δεν ξέρει να διαχειριστεί αυτό που παράγει. Αυτοί δεν ξεχνούν καμία γενοκτονία και ξέρουν να εντοπίζουν τους συνεργούς της λήθης όπου κι αν βρίσκονται μέχρι να έρθει και πάλι η μνημοσύνη για την αποκατάσταση των θυμάτων. 
  • Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, οι Νεότουρκοι, ο Μουσταφά, δεν κατάφεραν να εξοντώσουν όλους τους Έλληνες του Πόντου κι ούτε εσύ θα καταφέρεις να αφανίσεις τη μνήμη τους.

Στην Ποντιακή Λέσχη
δείξαμε το βραχιόλι
με τις ζεολιθικές πέτρες
για να μιλήσουμε για την αλλαγή
και την Επανάσταση στην Ελλάδα
στη συνέχεια δώσαμε
στοιχεία της ελληνικής ΑΟΖ
για να χαρούν και οι δικοί μας
στην άλλη πλευρά του κόσμου
και συνεχίσαμε μαζί
για τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας
που μας ενώνουν ως θύματα
με άλλους παλιούς λαούς
όπως οι Αρμένιοι και οι Ασσύριοι
για να υπερασπισθούμε μαζί
την αναγνώριση και την ποινικοποίηση
της τριάδας γενοκτονιών.

Ν. Λυγερός Λόγοι Σοφίας


Génocide Articles & Analyses N. Lygeros Articles - Talks


Ο Dr. Νίκος Λυγερός είναι Στρατηγικός Σύμβουλος
και καθηγητής Γεωστρατηγικής. Βιογραφικό ΕΔΩ

  • Θέματα του ιστολογίου για την Γενοκτονία ΕΔΩ


ΒΙΝΤΕΟ: Μερικές από τις Διαλέξεις 
για την Τριάδα των γενοκτονιών:

• Διάλεξη του Ν. Λυγερού με θέμα: 
"Τριάδα Γενοκτονιών"




Λέσχη Αξιωματικών, Αλεξανδρούπολη. Κυριακή 
9 Μαρτίου 2014, ώρα 19:00. - Αφίσα - Video

Αίθουσα Συλλόγου Ελλαδιτών Λεμεσού, Ανεξαρτησίας 1 και Παραλιακού 
1ος όροφος. Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015, ώρα: 19.00 - Αφίσα






• Διάλεξη του Νίκου Λυγερού με θέμα: 
"Δυναμική αναγνώρισης Τριάδας Γενοκτονιών". 


31 Μ/Κ Ταξιαρχία, Στρατόπεδο Βογιατζή. Καβησός Φέρες. 
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014, ώρα: 09.30 - Αφίσα - Video








Η έννοια της τριάδας για τις γενοκτονίες
δεν είναι μόνο και μόνο θρησκευτική
σημαίνει χρωμοδυναμικά
ότι όταν λείπει ακόμα και μόνο ένας
το σύστημα δεν είναι πλήρες
και καταρρέει το νόημα
γι' αυτό πρόσεχε όταν τα χρησιμοποιείς 
γιατί είναι ο τρόπος που δείχνει έμπρακτα
τη στρατηγική που ακολουθούμε
για την υλοποίηση της αναγνώρισης.